13 Mart 2010 Cumartesi

YARATICI BLOGER ÖDÜLÜ


Bu ödülü bana sevgili Evimin İncileri Belgin hediye etti.Konusu 7 ilginç özelliğimizi yazmak, 7 bloggere dağıtmamaız gerekiyor.


Bana ödül ve mim gönderen arkadaşlarıma teşekkür ederim ama dağıtma aşamasında beni mazur görsünler.İlk ödülümü dağıttığımda bazı arkadaşlar nazikce kabul etmedi. Artık böyle bir yol izliyorum. Sevdiğim, beğendiğim bloglara yorum yazarak duygularımı belli ediyorum, hepsine hediyemdir.
Her zamanki gibi tek şartım bir merhaba:)

Daha önce verdiğim cevapları vereceğim, daha fazlasını anlatırsam huniyi kapan başıma geçirmeye kalkacak...


· Şom ağızlıyımdır, söylediklerim çıkar. O yüzden ev halkı sürekli “dilini ısır” derler.

· Çarşıda pazarda dolaşırken , küçük bir çocuk görsem ( annesine çaktırmadan) dil çıkartır, nanik yaparım. Çocukların yüzlerindeki ifade beni çok neşelendirir.

· Ruhum çok hırsızdır.Farkında olmadan şiveleri , tipik el kol hareketlerini taklit ederim.

· Çevremdeki canlı-cansız her şeye isim takmaya bayılırım.

· Hemcinslerimin çoğunluğunun aksine futbol maçları seyrederim. Üstelik hiçbir kuralından anlamadığım halde bir de yorum yaparım.

· Tüm bu anlattıklarımdan da anlayacağınız gibi içimde çatlaklık kontenjanı mevcut. Olsun bu kadar çatlak su sızdırmıyor.

· Oyh zor işmiş ya insanın kendini anlatması. Basiretim bağladı aklıma bir şey gelmiyor. Eee daha ne olsun 62 den tavşan bile yapabiliyorum deyip mevzuuyu kapatalım cancağızlarım.

3 yorum:

  1. Canım, hayırlı olsun ödülün. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı akşamlar,ödülünüz hayırlı olsun.Güzel bir hafta dilerim.

    YanıtlaSil
  3. BEYAZ HANIMELİ TEŞEKKÜR EDERİM,

    TURKUAZ TEŞEKKÜR EDERİM,

    SEVGİLER:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)