29 Mart 2013 Cuma

Etol





Google hazretleri temizlik yapıyor, 1 Temmuz 'dan itibaren google reader hizmetine son verecek.  Aaaaa diyenlerden biri de benim,  oradan takip etmeyi , sevdiğim yayınları arşivlemeyi seviyordum. şimdi o arşivlerimi yeniden arşivlemek lazım, peeeh!  Tamam ana sayfamızda da friend connect özelliğiyle sizleri takip ediyorum ama sokak ağzıyla söyleyim " o başkaydı be hacı..."
Sanırım google + 'yı faal hale getirmek istiyor , ama şimdilik ben bir ısınamadım oraya....zamansızlıktan facebook ile bile ilgilenmiyorum, sanki böyle çok dağılırsam sadece bilgisayar başında oturan biri olacakmışım gibi geliyor.  Belki bir gün beceririm.
Ne üzülecem deyip silkindim, beni istemeyeni ben hiiiiiç istemem. Gittim bloglovin'e üye oldum. Üstelik kaçtır izleyici listem siliyordu, orada olmaz. Yani sözün kısası blog camiası bloglovin'de toplanıyor, arkadaşlar benden söylemesi....
Bir etol daha göstereyim size, bu tığ işi ama.
Hem omuza, hem başa evir çevir kullan durumları yani..
Sahibi güle güle kullansın:)

23 yorum:

  1. Canım,
    ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık olmuş.
    Artık bıktım oradan oraya savrulmaktan. Yeniden bir şeyler öğrenmek zorunda kalmaktan bıktım.(Eşim benden bıkacak artık.)
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülbülüm çok teşekkürler.
      Canım, eşin ıııhh bıkmaz, adamcağız bunu ıspatladı valla:) Ben iki yıldır gözümü kararttım , her işimi kendim yapıyorum. Geçenlerde blog için bir yardım isteyecek oldum, sen bizden daha çok biliyorsun dediler. Düşündüm haklılar.
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Eline sağlık Elif'cim çok güzel olmuş, güle güle kullansın, google temizlik yapınca blogger da kalkacak mı yoksa??? google artıya ben de hiç ısınmadım, işim olmaz bakmıyorum bile......
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde'cim çok teşekkürler.
      Bloggeri kapatır mı bilmem ama, biz akacak bir yol buluruz. Zaten pek çoğumuzun wordpress de yedek blogu var, geçmişte de mahkeme kararıyla kapatınca oradan devam etmiştik, yine yaparız.
      Sevgilerimle:)

      Sil
  3. emeğine sağlık..ben de üye oldum blogvin'e..bakalım nasıl olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağolasın. Güncellemeleri oradan takip ederiz artık.
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Canımcım, süpersin, harika olmuş. Elceğizlerine sağlık.
    Cahillimi mazur gör ama google reader ne işe yarıyor? O kadar kullanıyorum ama bir türlü ne nedir bilmiyorum.
    Çok öpüyorum canımcım. Sevgilerrrrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcımm çok teşekkürler:)
      Estağfirullah teknoloji bloglarını takip ediyorum, onlardan öğreniyorum. Takip ettiğimiz blogların güncellemelerini kumanda panelimizde görüyoruz ya, işte o kalkacakmış. Bloglovin ya da benzeri sitelere üye olunca birbirimizin güncellemelerini oradan takip edebileceğiz.
      Bende seni öptüm:)

      Sil
  5. Bloglovin ne diye sorsam, ayıp olur mu? Dur gidip gooogle sorayım. Biraz uzak kaldım blog haberlerinden. Lütfen bloglarımıza dokunmasınlar...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumanda panelimizde okuma listesinin tam karşısında google readerde görüntüle yazıyor ya ben sizleri oradan takip etmeyi tercih ediyordum. Beğendiklerimi yıldızlı öğelere almak gibi, benzer yazılar gibi sevdiğim özellikleri kullanıyordum. İşte o kalkacak ama açıkcası okuma listelerimizde silinecek mi bilmiyorum, her kafadan bir ses çıkıyor.
      Neyse işte bloglovin bir tür izleme sitesi. Google bazı hizmetlerinin fişini çekiyor, blogspotta google'ın bir hizmeti olduğundan acaba zaman içinde kapatılır mı diyenler var ama sanmıyorum.
      Sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  6. Eliiifff, bu dediklerini ben hiç bilmiyorum:(
    Sadece yazı yazıp, yayınlamayı biliyorum.
    biraz bilgilenmem gerekecek galiba.
    Çok korkuyorum bloğumun başına birşey gelecek diye. Son yazımda da okumuşsundur, korktuğum başıma geliyor:)))

    Bu arada yine harika eserler çıkmış ortaya. Senin şu yastığın ne şanslıdır ki, sürekli yeni bir etol yerleşiyor boynuna:)
    Ellerine sağlık canım, kullanana şans getirsin.
    Öpüyorum canım terazim benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyfim korkma ve çağırma emi, tatlı terazim. Blogladıkça yeni bilgiler öğreniyoruz işte hepsi bu...
      Canım çok teşekkür ederim, öpüyorum.

      Sil
  7. Aman aman birileri çok hamaratmışmı...Nede güzel olmuş kiminse güle güle giysin.Valla Elih google reader filan bilmem ben wordpressimde yok eğer kapatılırsa bana eyvallah başka bişeylerde yok blogvin filan onuda bilmiyorum artık bırakırım bu iş ne yapayım ya oyuncak olduk bunların elinde....yeter yani....bukada insan tanıdık dost olduk herşey hebamı olacak yani...kendine iyi bak canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telaşlı Pembe olmaz birşey, sadece tedbir olarak blogunu yedeklemeni tavsiye ederim. Koskoca sanal alem bize yer mi yok.
      Çok teşekkürler, öptüm:)

      Sil
  8. hacıııı:)
    ilahi sen!güldürdün beni gece gece,
    ama bende kullanır oldum bu aralar,

    ellerine sağlık harika olmuş,bir benzeride bende mevcut ama kullanamıyorum,

    keyifli akşamlar,

    şeri öper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dilimize nereden dolandı acaba, ama güldürmüşüm seni ne güzel:=)
      Öpüyorum seni:)

      Sil
  9. daha neler göreceğiz ,yahu,ben halimden memnunum ki ,birileri ,biri
    lerine kolay para kazandırmak yolunda başka bir şey değildir ,bloglarımı yedeklemek geliyor aklımdan ,ama hayırlı bir şey değil bu işler .Canım,yine güzel şey yapmışsın,ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler. Sen yine de bloglarını yedekle emi:)

      Sil
  10. Epeydir yazışamadık, el becerini yine konuşturmuşsun. Emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, ilk fırsatta geleceğim:)

      Sil
  11. Elif hanım bu etol'ü aynı zamanda boyunluğu çok sevdim, ben de anlamaya çalışıyordum normal örgü mü yoksa tığ işi mi diye harika olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gooogoook hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim. Bu etol tığ işi
      Sevgiler:)

      Sil
  12. paylaşımlarınız çok güzel bende sizi beklerim
    www.kendimceseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)