3 Mart 2010 Çarşamba

BLOGUM BİR YAŞINDA VE YİNE KAHVELİ KURABİYE


Bugün sevgili blogum yaşına girdi. İyi ki açmışım, hayatıma güzel bir renk geldi, görmesem de duymasam da arkadaşlıklarım oldu. Sevdim bu işi, umarım uzun uzun devam ettirebilirim.
Blogumda ilk tarifim kahveli kurabiye idi, kendimce evrene bir mesaj göndermiştim.Blogum da kahve gibi tiryakilik yaratsın istemiştim. Halen istiyorum ve yine bir kahveli kurabiye ile devam ediyorum
...


KAHVELİ KURABİYE 2
Malzemeler:
• 125 gram oda sıcaklığında tereyağı
• 2 yumurta ( birinin akı dışına sürülüyor)
• 1 su bardağı şeker
• 1 çorba kaşığı nescafe
• 1 paket kabartma tozu
• 3 çorba kaşığı süt
• 3 bardak un
• 2-3 kaşık çekilmiş fındık

Yapılışı:
• bir yumurta akı ve fındık hariç diğer malzemelerle hamur hazırladım.
• Küçük toplar hazırlayıp, önce yumurta akına sonra fındık içine batırıp fırınladım.

Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

17 yorum:

  1. Canım,
    birinci yaşını kutluyorum. Sanal da olsa bu alemde de çok güzel arkadaşlıklar, dostluklar oluyor. Her gün merakla kim ne yapmış, arkadaşımın sağlığı nasıl, bebeği nasıl oldu diye bakmak bile güzel bir şey.
    Daha nice yaşlara.
    Evren hiç bir şeyi unutmaz ve gönderdiğimiz mesajlar muhakkak yerine ulaşır, bak bizlerde kahveli kurabiyende ki kahve gibi kırk yıl hatırını sormaya geleceğiz.
    Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Canım bülbülünyeri, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. nice daha güzel senelere :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım nice yıllara:)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim gamzeli anne:)

    YanıtlaSil
  6. Bloğunuzun birinci yaşını kutluyorum ve inşallah daha uzun yıllar güzel tariflerinizle beraber oluruz.Benimde sanal alemde bile olsa güzel arkadaşlıklarım oldu sizleri tanımasamda çok sevdim.Sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  7. Bloğunun yeni yaşı kutlu olsuuuun. Nice yıllara. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler tarif diyarı,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler arzu,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Nice yaşlara. Bloğunuz çok güzel, sıcacık, samimi. Birbirimizden öğreneceğimiz, ders alacağımız çok şey var. Paylaşmayı seven biri olarak harika bir blog yaratmışsın, tebrikler.

    YanıtlaSil
  11. Canım, bebişinin :) 1. yaşı kutlu olsun. Nice nice bol resimli, tarifli, yazılı :) güzel senelere. Seni tanıdığım için gerçekten çok mutluyum sevgili Elif. İyi ki varsın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Haklısın fadiş teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Beyaz Hanımeli ne güzel tanımlamışsın,evet bebişimin sayesinde bende sizleri tanıdım, teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Elifin Terazisi, güzel tariflerinizle harika sunumlarınızla tariflerinizi uyguladığımda nefis sonuçlar elde ediyorum.
    Her geldiğimde farklı ve bir okadar güzel bloğunu beğenerek izliyor ve takip ediyorum. Size uzun yıllar burada görmek güzel paylaşımlarınızla masalarımızı renklendirmenizi diliyorum. İyi ki varsınız mutlu yıllar diliyorum.

    Güzellikler sizinle olsun. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  15. Evimin İncileri Belgin,çok teşekkür ederim, siz de iyi ki varsınız...Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  16. Elifcim..epeydir bloxooya pek uğramıyordum..blogunun doğumgününü kaçırmışım kusura bakma nolur...en içten dileklerimle kutluyorum yeni yaşını blogunun..sevgiler canım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)