22 Mart 2010 Pazartesi

FIRINDA KAŞARLI MANTAR


Malzemeler:

• Mantar
• Rendelenmiş kaşar peyniri
• Tereyağı
• Tuz, karabiber, pulbiber, kekik, kimyon


Yapılışı:
• Mantarları saplarından parçalamadan ayırdım, yıkadım.
• Mantar saplarını atmadım, çorba yapmak için bekliyorlar.
• Fırın tepsisine, mantarları koydum, içlerine mantarların büyüklüğüne göre leblebiden küçük tereyağı parçaları koydum.
• Üzerlerine tuz ve baharatlarla karıştırdığım, kaşar peyniri rendesini doldurdum.
• Fırının üst tarafına en yakın olacak şekilde tepsiyi koyup, kızgın ısıda kaşarlar kızarana dek pişirdim.
• Küçük mantarlar daha çabuk pişiyor, onları alıp büyükleri biraz daha pişiriyorum.

Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

13 yorum:

  1. Canım,
    ellerine sağlık. Bayılırım, nasıl da güzel görünüyorlar.Miss gibi.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. BÜLBÜLÜN YERİ, TEŞEKKÜRLER CANIM

    YanıtlaSil
  3. Elifcim harika görünüyorlar..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Elifcim, her hafta hilafsız 2kere yaparım lokum gibi gider. eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Değişik bir sunum!eline sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Hımmm, nefisss. Çok severim hatta bayılırım. Ellerine sağlık canımcım :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. SEVGİLİ AYTAÇ, TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  9. HİLALLAND, GERÇEKTEN LOKUM GİBİ GİDİYOR, TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)