3 Mart 2012 Cumartesi

Kahveli top kek


Bu gün benim blogumun doğum günü:) İyi ki açmışım, bana çooook şeyler kazandırdı, yolu geçen ve beni yorumlarıyla destekleyen arkadaşlarıma teşekkürler ediyorum. Bu blog sayesinde hep küçük mutluluklar yaşıyorum, birleşip kocaman oluyorlar:)
Geçen yıl kutlayamamıştım, malum hepimiz yasaklıydık.

Bu arada yeni bir blog daha açtım ama o yayına açık değil, o yüzden adresini vermiyorum, kendime ayırdım.
Daha önceki yıllarda da yaptığım gibi blogumun doğum gününde kahveli bir tarif yayınlıyorum, tiryakilik yaratsın istiyorum. Bu tarifi de Türk kahvesi aromasından hoşlananlar sevecektir.
Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 4 kahve fincanı şeker
  • 2 kahve fincanı sıvı yağ ( ben 1,5 koydum)
  • 2 kahve fincanı yoğurt
  • 6 kahve fincanı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 bardak damla çikolata
  • 2 yemek kaşığı Türk kahvesi ( 1 kaşık koydum)
Yapılışı:
  • Yumurta ve şekeri kabarana değin çırptım, yağ ve yoğurdu ekleyip tekrar çırptım.
  • Un , kabartma tozu, kahveyi katıp karıştırdım.Yağlanmış küçük kalıplara koydum.
  • Üzerlerine bolca çikolata serptim.
  • 180 derece ısınmış fırına verdim, küçük kalıplarda olduğundan çabuk pişecektir. Kürdan testi yaptım, soğuyunca servise hazır hala geldi.
Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)
Tarif için "mutfak sırları"na teşekkürler.

43 yorum:

  1. nefis gözüküyor :)) Bloğunla beraber nice mutlu seneler diliyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hep beraber nice yıllara,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım
    mmm mis canım
    muhabbetle kal
    :)))

    YanıtlaSil
  4. Eşim çok beğenecek,kahveyi çok sever.Bloğunu iyi ki açmışsın Elifciğim,seni tanımama vesile oldu.Bloğunla birlikte nice güzel seneler diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım eşin sever, ben de seni tanımaktan çook mutluyum:) Teşekkürler.

      Sil
  5. ellerine sağlık canım..sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bende bu kahve kokuları nereden gelir derim:)
    ellerine sağlık canım..
    mutlu pazarla:)

    YanıtlaSil
  7. daha nice yıllara sevgili blog:)
    inşallah daha çoook paylaşımlarda bulunursun...
    benim gibi bir kahve tiryakisiiçin vazgeçilemez bir tat olacağını tahmin ediyorum,bu yüzden hiç denemiyorum:)
    bu arada,hani bir yelek vardı kocaman örülüyormuş,açık halde fotolarını ekleyecektin,unuttun mu?müsait bir vaktinde çekip ekleyebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,istediğini ilk fırsatta ekliyeceğim.

      Sil
  8. Elifciğim ellerine sağlık hiç yapmadım sen beğendiğine göre mutlaka çok güzeldir.
    Nice senelere hep beraber inşallah

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    03 Mart tarihi bloğunuzun doğum günüymüş. Kutlu olsun, başarılar dilerim. Daha nice güzel paylaşımlarla birlikte nice senelere diyorum.

    Kahveli top keklerinizde çok enfes görünüyorlar. Elinize ve emeğinize sağlıklar olsun. Kekleriniz, çay sobetlerinin başucu kekleri grubunda yer almalılar.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  10. İnanamıyorum, ben bunu kaçırdım. Dün yorum yazamadığım için çok özür diliyorum canımcım. Ben bunu nasıl kaçırırım? Benim canımcığımın blogunun doğum günü ve ben ertesi gün yazıyorum yorumu. Gerçekten özür diliyorum. Dün girip bakamadım hiç birşeye. Ne olur kusuruma bakma canımcım.
    Çok sevdiğim blogunun yeni yaşı kutlu olsun. Nice seneler buralarda buluşuruz inşaallah. İyi ki bu blogu açmışsın, iyi ki seni tanımışım. İyi ki varsın arkadaşım. Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum sana. Güzel yanaklarından da çok çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcımm, bekle bloguna geliyorum. İyi ki ben de seni tanımışım:)

      Sil
  11. Mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık arkadaşım kahveyi çok severim eminim kekede çok yakışmıştır.Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun arkadaşım güzel paylaşımlarla uzun seneler birlikte olmak dileğiyle.Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. İçim gidiyor ya!rejimdeyim:(Çok güzel görünüyor.Keşke yiyip yiyip kilo almayanlardan olsaydım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yediğini hiç inkar etmeyenlerdenim, teşekkürler:)

      Sil
  14. Mutlu yıllar, harika görünüyorlar,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. nice güzel uzun yıllara elifciğim. Kahveli kek ile tanışmam bir yanlışlık eseriydi ilk kez. Kayınvalidem sağ olsun kek yapayım demiş kakao zannettiği türk kahvesinden kek yapmıştı. Muhteşem olmuştu tam anlamıyla eminim seninki de öyle olmuştur. ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  16. mutlu yıllarrrr,
    nice güzel paylaşımlara inş.canım benim,
    ellerine sağlık nefis görünüyorlar,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Canım,
    blogunun doğum günü kutlu olsun. İyi ki açmışsın ve ben seni tanımışım. Sıcacık bir arkadaş, sevgi dolu sesiyle çok tatlı bir dostum olmuş oldu. Hep beraber nice yıllara olsun inşAllah.
    Ellerine sağlık.Kekin süper olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülbülüm teşekkürler, iyi ki ben de seni tanımışım:)

      Sil
  18. Merhaba Elifciğim, blogunun doğum günü kutlu olsun.Biri kahve mi dedi, canım çekti, bir fincan köpüklü kahvemi senin ve blogunun şerefine içiyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahestebeste hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz, ohh yarasın:)

      Sil
  19. Nice bol takipçili bol yorumlu yıllar dilerim canım. Top kek nefis görünüyor, tam benlik. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Daha nice yıllara canım..kek nefis görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Canım hep hastanedeyim eve 2 günde bir geliyorum. Kayınvalidem hayli kötü. Bloğunun kuruluş gününü atlamışım lütfen kusura bakma, bol tarifli yeni bir yıl olur inşallah.Başarıların daim olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok geçmiş olsun, teşekkürler:)

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. Canımcımm ne olacak bizim bu sevgimiz bilmem:)

      Sil
  23. İyi ki blogunu açmışsın ve iyi ki bu vesileyle tanışmışız :) Bu kek annemin keki. Bayılırım. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  24. Canım iyi ki ben de seni tanımışım. kek anneden onaylıysa tamamdır, teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)