27 Ekim 2011 Perşembe

TIĞ İŞİ BATTANİYE


Canım hiç iş yapmak istemiyor, bayram temizliği bile yapmak istemiyorum;  bir camları sileceğim yeter. İnsanların evleri, evlerin insanları kalmadı. Dışarı da çıkmıyorum zaten asosyaldim, iyice katmerlendi.
Ama örgü örmek ve kitap okumak bana iyi geliyor.
Bu battaniye 22 yıllık, örnek arayanlara fikir verir diye düşündüm. Kenarlarına şişle dantel yapıp diktim. Yapılışını merak eden olursa açıklarım.
Butiğimde bulabilirsiniz.
Güzelliklerde buluşmak dileğiyleJ

12 yorum:

  1. sımsıcacık akşamlarda bu battaniyeye sanırılıp,huzur içinde kitaplar okuman dileğiyle canım...
    çok cici olmuş...:)
    sağlıkla kullan..
    gönül dolusu sevgilerimle...
    :))

    YanıtlaSil
  2. Aaa, bundan ben de örmüştüm, yıllar önce:) Oğlum bebekti...

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz hobiler insanı sıkıntıdan kurtarıyor.Çok güzelmiş,çocuklar içindi herhalde.Bir ara yapılışını da anlatırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. Ben de kitaplara vurdum kendimi... Battaniye de çok hoşmuş:)

    YanıtlaSil
  5. renkleri güzelmis, ama tig ile örüldüyse gercekten cok zaman almistir. cok güzel olmus.

    YanıtlaSil
  6. Bizim de vardı sanırım böyle bir battaniyemiz. Hayal meyal hatırlıyorum. Çok şeker, bana bu tarz battaniyeler hep bebekleri hatırlatıyor. Mini mini, tatlı tatlı.

    Canım benim, tatlı arkadaşım, sıkıldığını, üzüldüğünü biliyorum. Kaç gündür canım hiçbir şey yayınlamak istemiyordu benim de. Bir bakayım kimler ne yapmış dedim. Seni gördüm, sevindim. Ama zaten hiç kimsenin keyfi yok.

    Çok öpüyorum arkadaşım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş bir modelmiş.
    Teşekkürler.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. elemeğine bayılıyorum bende yapıyorum kendimce bir şeyler inan severek kullanıyorum yada hediye ediyorum çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Temizlik benimde yapasım yok bugünlere...Mecbur yapılacak yine:(Çok muntazam örmüşsün.Renkde çok güzel.Nasılda 22 yıldır korumayı başarmışsın.Tebrikler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Elifciğim çok güzel olmuş aymısından bende yapmıştım .ama bilgisayarımda taslağımda kalmış paylaşmayı untmuşum
    görünce hatırladım ellerine sağlık arkadaşım öptüm

    YanıtlaSil
  11. Her dönem kullanılacak güzel bir modelmiş:)Bende sizin gibi kitap ve örgü delisiyim şu günlerde:)))

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)