23 Şubat 2010 Salı

KURU BİBER KAVURMASI


Yazın kuruttuğum köy biberlerinden yaptım. Gerçi sadece dolmalık biber kurutmayı burada yayınlamışım ama olsun , nasılsa aynı aşamalar söz konusu…


Malzemeler:• Kuru biber
• Biraz zeytinyağı
• Sarımsaklı yoğurt
• Tuz


Yapılışı:
• Kuru biberleri yıkayıp ipinden sıyırdım.
• Üzerlerini geçmeyecek kadar suda haşladım. Gerekirse su ilavesi yaptım. Ya da bol suda haşlayıp süzdürülür.
• Suyunu çeken ve yumuşayan biberlere , 4-5 kaşık yağ ve tuz gezdirip biraz kavurdum.
• Ilıklaşınca sarımsaklı yoğurtla servis yaptım.


Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

8 yorum:

  1. Iıımmmmm, nefis görünüyor, çok severim, daha geçen hafta yaptım, bu sene daha çok biber, patlıcan ve bamya kurutacağım. Elinize sağlık. Yanında tarhana çorbası da güzel olur değil mi?

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sagli .Bende türkiyeden getirdim kuru biber ama yesil .Hic kullanmadim.Denemek lazim sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Bayılırım. Hele de acıysa biberler.Hiç doyduğumu bilmem.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık yine iştah açıcı bir lezzet.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Pazardan alacağım hiç yemedim nasıl olacak bakalım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bayılırım ben buna kurutamadım bu sene ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Mmmmmm süper görünüyor.Görüntüsü bile iştahımı açtı.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Hamarat arkdaşım, ellerine sağlık. Çok leziz görünüyor. Hepinize afiyet olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)