13 Şubat 2010 Cumartesi

KAĞITTA HAMSİ


Malzemeler:

• 1 kg hamsi
• Birkaç kaşık zeytinyağı
• Mısır unu
• Fırın kâğıdı
• Tuz
Yapılışı:
• Hamsileri ayıklayıp yıkadım; tuzlayıp süzgece koydum.
• Sonra mısır unuyla her tarafını unladım.
• Büyücek bir dikdörtgen parça kâğıdı 1 kaşık yağla yağladım.
• Hamsilerin ¼ ünü yuvarlak şekilde kâğıda dizdim.

• Kâğıdın yarısını da üzerine kapatıp, kenarlarını iyice katlayıp zımbaladım (burada)
• Bu şekilde 4 paket hazırladım.
• Tavanın tabanını azıcık yağla yağlayıp, paketi tavaya koydum.
• Kapağı kapalı şekilde, hafiften kahverengi olana dek arkalı önlü pişirdim.
Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

5 yorum:

  1. bizde çok büyük bir tava var onunda kocaman bir kapağı var taaa komşu trabzondan getirdi aynı böyle yapıyoruz o tavada çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  2. uyy memeleketumun hamsisi görürümde gelmezmiyum.sözlerimden bir hamsisever olduğum sanılmasın lazların yüzkarasıyım hamsi yemem.ama ailem için yapıyorum.bu güzel bir pişirme şekline.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım hamsiye eşim sevmez ondan yapmam bende amaa olsa da yesek dedirttin canım afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  4. Yemeklerin herbiri birbirinden güzel.Hele o domates çorbası yokmuydu?:))
    Elifcim eskiden üyelik gerektiriyordu.Şimdi sadece kodu yerleştirmek yeterliymiş.Yazıda gerekli düzeltmeyi yaptım teşekkür ederim uyarın için.
    Bu seçenekten
    http://whos.amung.us/showcase/
    ya da yeni versiyon haliyle burada
    http://whos.amung.us/
    alt,orta seçeneklerinden birine karar vererek htlm kodunu sayfana yerleştirmen yeterli.O andan itibaren sayfayı denetlemeye başlıyor.
    Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)