9 Aralık 2012 Pazar

Fırıldak cüzdan - pinwheel purse :)


Çoğu örgü severin uğrak yeri  Ravelry 'de gördüm
;  Frankie Brown'un bir tasarımı hoşuma gitti yaptım. Çanta içinde bozuk para koymak için tasarlamış. 5 cm lik kenar uzunluğu tavsiye etmiş ama ben, hani biz hanımlar başka bir şeyler koyar diye geniş tuttum. Sırf beğenimden, merakımdan yaptım. Yeni bitti bloga koydum, yani henüz kullanışlı mı, değil mi bilmiyorum. Olsun örerken çocukca, oyun oynar gibi zevk aldım, bu bile bana yeter.

Türkçe adını ben koymadım, muhtemelen tam karşılığı değildir ama ne yapayım google çevirisi:)
Mutlu haftalar dilerim:)
12.12 2012 güncelleme: Örmek isteyenler tasarımcının önerisine sadık kalsın, büyüğü kullanışlı olmadı.

23 yorum:

  1. keyifli pazarlar canım benim,
    kullanışlı,ve renkleri çok güzel olmuş,

    ellerine sağlık,

    şeri...

    YanıtlaSil
  2. Renklerini çok beğendim.Değişik olmuş Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık değişik bir şey olmuş ama örülüşünü tam anlayamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel teşekkürler, ravelry sitesine bakabilirsin.

      Sil
  4. Canım çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bahsettiğin siteyi bilmiyordum. Çok iyi oldu paylaştığın. Teşekkürler canım.
    Kullandıktan sonra da bilgi ver bize canım, kullanışlılığı konusunda.
    Sevgiler Elif'im.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aklıma geldikçe sana başka sitelerden bahsederim. Kullanışlılığı ( tekerleme gibi yav) konusunda bilgilendiririm.Ben teşekkür ederim. Öptüm:)

      Sil
  5. umarım kullanışlı çıkar da iyi günlerde kullanırsın
    mutlu haftalar canım

    YanıtlaSil
  6. umarım kullanılışlıdır gle düle kullan sevgiler...Sen bana bir isim taktın ben o isimden sonra tam bir koşturmacalar içine girdim :))))sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Adı bile çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çocukken kağıttan yaptığımız fırıldaklar gibi

      Sil
  8. ellerine sağlık çok hoş olmuş iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  9. Canım insanın yaptığıyla mutlu olması çok güzel bir duygu. Ellerine sağlık çok şirin :)

    YanıtlaSil
  10. Canımcım, ne şeker olmuş. Kapamak için ne yapmak lazım, ipi mi var? Yoksa katlanarak mı kapanıyor? Örgü cahili olduğum için anlamadım ama görüntü çok şirin. Renkler ise harika. Ellerine sağlık maharetlim. Güle güle kullanın. Çok öpüyorum canımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah canımcıımm, kenarlarından yukarı çekiyosun açılıyor, bırakıyosun kendiliğinden fırıldak gibi kapanıveriyor. Ben de seni öpüyorum, teşekkürler:)

      Sil
  11. Canım,
    ellerine sağlık. Çok şık olmuş. Renklerine bayıldım. İyi günlerde kullanman dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)