3 Aralık 2009 Perşembe

PİS VİRÜS, HAİN VİRÜS, KAKA VİRÜS



Bayramın ikinci günü bilgisayarım çöktü, oturdum ağladım valla…Aile fotoğraflarımız, çocuklarımın , eşimin dosyaları benim blog arşivim:((

Kör ölür badem gözlü olur ya , öyle değildi işte. Arşivim blogumdan çok daha zengindi. Acele etmeden, panik yapmadan ığıl ığıl yayınlıyordum yaptıklarımı.
Nasılsa bilgisayarda var diye defterime geçirmediğim tarifler, yapıp eşe dosta verdiğim el işleri , yazılar …
Oyyh şiştim valla. Sağlama alaydın ya bilgilerini diyeceksiniz; ee hırsızın hiç mi kabahati yok!
Çocuklar , eşim benim kadar üzülmediler bu işe. Annecim, aşkım şunu yap dediklerinde yapamam , ben zamanında yaptım arşivledim, yenilikler araştırıyorum diye trip atıyordum.
Hıh gördüm tribi…
Neyse ben yandım siz yanmayın, eşeğinizi sağlam kazığa bağlayın, sonra Allaha ısmarlayın.
Yine de o hain hackerlara diyorum ki:
Et yüzü görmeyin, kemik yalayın emi. !!!

11 yorum:

  1. Elifcim merhaba,İlgin için teşekkür ederim.Aynı isimde diğer blogları farkettim tabii hatta
    4-5 tane oldu şu a'na kadar:)Hayır hiçbiri benim değil...
    Ben 2007'den beri yazıyorum.İlkini farkettiğimde ismimin yanına "~~~" bu simgeyi koydum...

    Bilgisayarın çökmüş üzüldüm.Aynı şeyi tekrar yaşamamak için önemli ne varsa D sürücüsüne kopyalamanı yada Hep orada biriktirmeni önerebilirim.Bilgsayar çöksede D geri alınabiliyor.Aklında bulunsun...

    YanıtlaSil
  2. Elifcim çok üzüldüm canım.geçmiş olsun..Hakkaten bizlere ders olsun tabii sana da..hep bir dosyada topla artık ayrı bir harddiske at bilgilerini..Ayda bir yap bunu..tekrar geçmiş olsun....

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Elif, ben de hep korkarım bundan. İnsan emeklerine ve artık tab ettirmek demode olduğu için bilgisayarda dosyalarda saklanan resimlerine üzülüyor. Çok geçmiş olsun. Kurtarmanın hiç bir yolu yok mu?

    YanıtlaSil
  4. İçimden geldiği gibi, Aytaç, Beyaz Hanımeli destek mesajlarınız için teşekkür ederim. Eksik olmayın:)

    YanıtlaSil
  5. Ah elifcim valla blog arşivine değil ama resimlerine çok üzüldüm inan.
    Geçenlerde web tasarım kursuna başladım,kurstan öğreneceğimiz programların dvd sini verdiler evdeki bilgisayarıma kopyalamam için ama bilgisayarım çok yavaştı ve format gerekiyordu.Bilgisayarımda aile resimlerim ve blog arşivimin sanırım 1000 in üzerinde foto vardı.Flaş bellekle 4 seferde attık oğlumun bilgisayarına ama ben son kontrolleri yapmadan bilgisayara format attık,daha sonra aklıma geldi bir baktım ikizlerimizle gittiğimiz ilk tatil fotoları yok :(( saatlerce ağladım,eşimi aradım ama ağlamaktan konuşamıyorum :) Sonra eşim aradı 'sen dedi internette bir yere yedekliyordun fotoları orda olabilirmi ?' Hemen aklıma geldi internette picasaweb albümlerine bir ara fotoları yedeklemeye başlamıştım ama çok uzun sürüyor diye bir süre sonra bırakmıştım.Bir baktımki benim gitti diye gözyaşı dökdüğüm resimler picasaweb albümlerinde var,öle sevindim ki çocuklar gibi :))
    Bundan sonrası için sanada tavsiye ederim canım.Bende artık hem bilgisayara hemde dvd ye aktarıyorum resimlerimi :)
    Amanın mektup gibi olmuş valla bu yorum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ah canım bende hep cd'ye kaydediyorum ama. Resimleri falan. Genelde bigisayarda çok bilgi tutmuyorum. Korkuyorum göçer bütün herşey gider diye.
    Ama yorumlarda ayda bir başka harddiske kaydet falan diyorlar. Hiç anlamam ben bu işlerden. Nasıl korunur nasıl yapılır.
    Çok üzüldüm, benimde en büyük korkum bu.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  7. TAZE NANE, NURŞEN DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER:)

    YanıtlaSil
  8. Elifcim büyük geçmiş olsun.Allah tekrarından korusun.Ben de hiç anlamıyorum sufi cem hallediyor teknik olayları.Sordum mutlaka bir yerlerde yayınlanmıştır yazıları oradan geri alabilir dedi.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler sufi,ben de anlamıyorum teknik konulardan..

    YanıtlaSil
  10. Ne diyelim geçmiş olsun..Piyasada bilinenen bazı veri kurtarma programları var ama ne derece kurtardıkları biraz muamma.Mutlaka araştırmanı yapmışsındır sen..Zaten güvenlik konusunda da elimden geldiğince birşeyler paylaşmaya çalışıyorum bende.Bloguma bekliyorum arkadaşlar http://haydiogrenelim.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)