17 Aralık 2009 Perşembe

YOĞURTLU KARNABAHAR VE BROKOLİ SALATASI


Malzemeler:

• 250 gr kadar karnabahar
• 250 gr kadar brokoli
• 1 büyük kase süzme yoğurt
• 1 iri diş sarımsak
• ½ sıkmalık portakal suyu
• ½ fincan sızma zeytinyağı
• tuz
• ½ çay kaşığı kuru dereotu ( isteyen tazesini de katabilir)
• 2 kaşık ceviz içi

Yapılışı:
• Karnabahar ve brokoliyi yıkadım.Sirkeli suda beklettim.
• Durulayıp buharda pişirme aparatına istediğim büyüklükte kesip dizdim.


• Düdüklü tencerede yarım çay bardağı su ile birlikte haşlamaya bıraktım.
• Düdüğünü indirip kuvvetli bir tıslama sesi duyduktan sonra 3 dakika haşladım.
• Ezilmiş sarımsağı, tuzu, portakal suyunu, yağı ve kuru dereotunu yoğurtla karıştırdım.
• Soğuyan sebzelerle birleştirip ceviz içi ile süsledim.
Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

6 yorum:

  1. ellerinize sağlık.ikiside çok sevdiğim ve yaptığım lezzetler

    YanıtlaSil
  2. iki sebzeyide severek yeriz ama yoğurtla denemedim.

    YanıtlaSil
  3. Canım eline sağlık portakal suyu ile denememiştim. İlk fırsatta uygulayacağım. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Ceviz ve portakal suyu ile nasıl oluyor merak ettim. En kısa sürede denemek lazım. Ellerine sağlık, harika olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. sevgiler arkadasım,bir yorumunda ulştım sana,izleyicilerin arasındada yerimi seveee seve aldım.hoşçakal

    YanıtlaSil
  6. O pişirme aparatından bende aldım çok rahat ettim ancak yıkaması çok zor:((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)