28 Kasım 2009 Cumartesi

ÇİKOLATALI REVANİ


Bu tarifi 49. Hafta Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği' nin ev sahibi Alime Hanım' a gönderiyorum.

Malzemeler:
· 3 yumurta
· 1 çay bardağı süt
· 1 su bardağı un
· 1 su bardağı irmik
· 1 su bardağı toz şeker
· 1 paket ( 80 gr) bitter çikolata
· 1 paket kabartma tozu
· 1 çay bardağı çekilmiş fındık

Şerbet:
· 2 su bardağı toz şeker
· 2,5 su bardağı su
· 1 tatlı kaşığı limon suyu

Yapılışı:
· Önce şerbeti kaynattım.7-8 dk kaynayınca limon suyunu ekleyip, tekrar kaynamaya başlayınca altını kapattım.
· Yumurtaları ve şekeri çırptım.
· Sütü ekleyip çırptım.
· Unu, irmiği, kabartma tozunu, robotta incecik çektiğim çikolatayı, fındık içini, ekleyip çırptım.
· Yağlanmış tepsiye döküp, 170 derecede pişirdim.
· Fırından çıkartıp, ilk kaynarlığı gidice şerbetten iki kepçe döktüm.
· İstediğim şekilde dilimledim.
· Kalan şerbetini de döküp çekmesini ve soğumasını bekledim.

Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

4 yorum:

  1. Quanta coisa gostosa no seu blog. Obrigada pela visita. Beijos do Brasil!!!! :)

    YanıtlaSil
  2. merabalar.yorumunuz için teşekkür ederim.siteniz okadar iştah vericiki ,kilo almaktan korkuyoruuummm.ellerine sağlık arladaşım.

    YanıtlaSil
  3. Tarifinizi aldım.Katıldığınız için çok teşekkürler nefis görünüyor.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. MERHABA Canımcım;
    49. Ev sahibemiz olan http://mutfaktasanat.blogspot.com arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK ENFES OLMUŞ..
    Sevgilerimle SEVİL SAHİN

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)