29 Eylül 2009 Salı

KIRMIZI BİBER KÖZLEME (KIŞLIK)


Genellikle evde teflon tavada közlerim ya da pikniğe gittiğimizde yanımda götürür, mangal ateşinde közlerim ki en makbulüdür.

· Biberleri yıkayıp , bütün olarak teflon tavaya koydum.
· Kapağı kapalı olarak, orta ateşte közledim.
· Ilıyınca kabuklarını ve çekirdeklerini ayıkladım.
· İstediğim miktarlarda ayırıp buzdolabı poşetlerine koydum
· İyice soğuyunca ağzını bağlayıp, dondurucuya kaldırdım.

Allah sağlık ve huzurla tüketmek nasip etsin:)

1 yorum:

  1. Bunu da çok sık yapıyorum ve yemelere doyamıyorum. Ancak bana bazen közleme olayı zor geliyor. Köz tadı vermese de yeni bir yöntem öğrendim onu paylaşmak istedim; suda haşlıyorum. Yumuşak oluyor kolay soyuluyor hemen dolaba atıyorum. Ancak dediğim gibi köz tadı başkadır :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)