31 Mayıs 2010 Pazartesi

MİNDER

 
Allahım ne kara bir gün,  Marquez’in Kanlı Pazartesi kitabını okumuştum. Bu gün de öyle bir gün işte:((
Önce sayfamı güncellemeyim istedim ama korkunun umutsuzluğun esiri olmak istemiyorum.
İnadına haykırıyorum, yedi Mehmetciği şehit edenler, yardım gemisini bombalayanlar, duyamadığımız çığlıkların müsebbibleri içimdeki umudu öldüremeyeceksiniz.



bak şu bebelerin güzelliğine
kaşı destan
gözü destan
elleri kan içinde


kör olasın demiyorum
kör olma da
gör beni


damda birlikte yatmışız
öküzü hoşça tutmuşuz
koyun değil şu dağlarda
san kendimizi gütmüşüz
hor baktık mı karıncaya
kırdık mı kanadını serçenin
vurduk mu karacanın yavrulusunu
ya nasıl kıyarız insana


sen olmasan öldürmek ne
çürümek ne zindanlarda
özlem ne ayrılık ne
yokluk ne yoksulluk ne
ilenmek ne dilenmek ne
işsiz güçsüz dolanmak ne
gün gün ile barışmalı
kardeş kardeş duruşmalı
koklaşmalı söyleşmeli
korka korka yaşamak ne


kahrolasın demiyorum
kahrolma da
gör beni


kanadık toprak olduk
çekildik bayrak olduk
döküldük yaprak olduk
geldik bugüne


ekmeği bol eyledik
acıyı bal eyledik
sıratı yol eyledik
geldik bugüne


ekilir ekin geliriz
ezilir un geliriz
bir gider bin geliriz
beni vurmak kurtuluş mu


kör olasın demiyorum
kör olma da
gör beni
                                        H. Hüseyin Korkmazgil

Fotoğrafta öyle dümdüz durduğuna bakmayın, bu bir minder. Bir gün inşallah puf puf minderlerle dolu bir odam olacak. Kulağımda rüzgar çanının sesi , elimde bir kitap, sevdiklerim…:))
Malzemeler:
• Hepsi evde kalmış malzemeler olduğundan kesin ölçü veremeyeceğim.
• Kıl tela
• Astarlık herangi bir kumaş
• Fermuar ( uyku setlerinin naylon kılıfları varya , oradaki fermuarı kullandım)
• Mat kumaş boyaları, altın yaldız boya, samur fırçalar
• Mulaj ve karbon kağıdı
Yapılışı:
• Deseni mülaj ve karbon kağıtlarının yardımıyla kumaşa geçirdim.
• Tamamen düz şekilde boyadım. Yani gölge ve derinlik yok.
• Boya tamamen kuruyunca , buharsız ütü ile boyayı sabitledim.
• Astarladım, fermuarını diktim, altın yaldız iple kenarlarını pikoladım.

Sağlıkla, huzurla kullanmak dileğiyle:)

11 yorum:

  1. Bu gün üzüntüden kimsenin bişeyler yazası yok galiba:(
    Ama ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Doğru söylüyosunuz bu ülkede ne yaşanırsa kader:(sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık güzelim renkleri de harika ama asmabahçenin de deiği gibi bişiler yazasım yok asında, hepsine allah rehmet eylesin, israilin ve pkk nın allah belasını versin...

    YanıtlaSil
  4. "Kör olasın demiyoruz
    kör olma da gör beni diyoruz" değilmi güzel dost? Ne güzel günün içinden yumuşacık bir yazı olmuş seninki, sevgilerimle.tontini.

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    haklısın birileri ülkemdeki ve ortadoğudaki bu vahşete artık dur desin. İyilik amaçlı gidilen bir gemiye bile saldıracak kadar vahşi olanlara ne denir bilmiyorum. Ölenlerin aileleri çocuklarına bunu nasıl anlatacaklar hiç bilemiyorum. Allah hepsine rahmet etsin .
    Ellerine sağlık. Çok şık olmuş. Emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Asmabahçe, teşekkürler, hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  7. Hürrem Takı,ne yaman çelişkidir bu, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. Sibel, teşekkürler, Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  9. Tontinim, içimizdeki umudu, insan sevgisini Allah verdi bize , onlar kim ki alabilsinler...

    YanıtlaSil
  10. Birgül, onlar çocuklarına iyilerin , kötülerden çok olması gerektiğini anlatacak, yoksa hepimiz bu girdapta kaybolacağız, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. merhaba arkadaşım snei tadığıma çok menun oldum iyiki tanıdım inşallah dostluğumz uzun yılar sürer kocaman sevgilerr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)