7 Mart 2013 Perşembe

Bütün kızlar toplandık:)

Laflıyoruz:)

31 yorum:

  1. Şen şakrak bir halleri var:))

    YanıtlaSil
  2. çok şekerler:))))laflasınlar bakalım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy yerim ben o kızları hepside pek bi kokoşlarmış :))

    YanıtlaSil
  4. yer açın,bel de geliyorum.

    YanıtlaSil
  5. ben de bütün kızlar toplandık deyince sandım ki arkadaşların falan var :)
    ilahi elif ömürsün vallahi
    seviyorum seni kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  6. Ayyy çok ama çok şirinler:)
    Öptüm onları:)

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlılar Elif'ciğim...
    Bende geliyorum, Mazes'in yanında bana da yer açıınnn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmazmıyım Heyyfim, gel iki lafın belini kırarız:)

      Sil
  8. AY ÇOK TATLILAR YAPTIĞINIZ ŞEYLER HARİKA ZATEN ESPİRİTÜEL SUNUMUNUZ BAŞKA GÜZEL ELLERİNİZE SAĞLIK ELİF HANIM.. EMİNİM ÇOK YOĞUNSUNUZ AMA BANA VERDİĞİNİZ TAVSİYEYİ BİRAZ DAHA AÇARMISINIZ NASIL BAĞLANTI VERECEĞİMİ BİLMİYORUM BİRAZ DEĞİNİRSENİZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melahat Hanım teşekkürler, ilk sorduğunuzda da cevaplamıştım zaten, sanırım oraya bakmadınız.
      Melahat Hanım,
      izlemeye aldığınız bir bloga gidin;benim butiğimi izliyorsunuz oradan da yapabilirsiniz.
      İzleyiciler ( google friend connect) butonunda kendi profil fotoğrafınıza tıklayın.
      Köşede ayarlar yazan yere tıklayın.
      Bağlantı ekleye tıklayın.
      Oraya url adresinizi ve bağlantı adınızı yazın / yapıştırın.
      Ekleye tıklayın.

      Ya da bu anlattığımı mı anlamadınız, bilemedim.

      Sil
  9. Canım,
    ben olmadan olur mu? Bende geldim. Severim ben o şirineleri.
    Ellerine ve emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. Elif'cim bayıldım o şirinelere madem laflıyoruz hangisi benim. Yoksa gözden ırak gönüldende ırak mı? Emeklerine sağlık çok güzel olmuşlar iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün'cüm, hiç gönülden ırak olur musun, aşk olsun:)
      Çok teşekkürler:)

      Sil
  11. Elif'im yerim o kızları.Hepsi çok tatlılar.Dedikodu mu ediyorlar ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siboş'um, yok yok memleket meselelerini tartışıyorlar....
      Canım teşekkürler:)

      Sil
  12. Arkadaşım,geçen demiştim ya,yeniden kayt oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım işe yaradı mı yorum yazman kolay oldu mu?

      Sil
  13. Elif'im inan anlamadım bu işi.Yorum kısmında yine ismim geçmiyor.Bazılarında ismim geçtiği için yorumum hemen kabul görüyor,tekrar oturum açmadan gidiyor yazdığım.Sen mi beni tekrar kabul etsen mi bilmem.Eskiden böyle değildi.
    Yeni bir şey öğrendim bu arada,yani 3 yıldır benim yeni yayınlarımın resimleri başkalarında görükmüyordu,sadece sibelin çiçekleri yazıyordu.İşte Word press bu yeni ayarı koymuş ve işi çözdüm.Begonvillin arkadaş listesine bak,benimki de artık görüküyor resimli yazı olarak.Ay ben bu bilgisayardan bıktım arkadaşım:))Öptüm....Not:Kızlar,fazla memleket meselelerini konuşmasınlar, sonra kafayı üşütürler.

    YanıtlaSil
  14. Elif'cim tamam oldu.Direk gönderdim.Ohh beee.

    YanıtlaSil
  15. BENDE GELDİM ELİFİM.
    ÇAYLAR BENDEN GÜLÜM:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel gel, taaa oralardan çay gelir miymiş, çay da kahve de benden:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)