20 Aralık 2012 Perşembe

Piyaz

Malzemeler:


  • Bir kase piyazlık fasulye
  • 1 kuru soğan
  • 1 haşlanmış yumurta
  • 8-10 dal maydanoz
  • limon, sirke
  • sızma zeytinyağı
  • tuz, karabiber, pul biber
Yapılışı:
  • Islatılmış fasulyeyi yumuşayıncaya kadar haşladım, süzdüm.
  • Yağını, tuzunu, baharatlarını atıp karıştırdım.
  • Kıyılmış maydanoz, limon suyu ve sirkesini, haşlanmış yumurtayı, piyazlık doğradığım soğanları kattım.Köfteye arkadaş ettim.
Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin, hepimize yarasın:)

25 yorum:

  1. eline sağlık canım nefis olmş bende severim:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Missler gibi.Salatanın her çeşidine bayılıyorum. Ben sadece bununla bile doyarım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı ben de doyarım ama ekmekde isterim. Teşekkürler:)

      Sil
  3. Elif'im yaaaaa, şu senin tarif verme şekline bayılıyorum. :))
    Basit, bir solukta, ne olduğunu anlamadan tarifi anlatıyorsun. Sen çok tatlısın.
    Seviyorum senin yazılarını okumayı:))
    Yazıların, taşsın dökülmesin, ardı kesilmesn, hepimizi keyiflendirsn:))))
    Sevgiler canm arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taptatlı terazim, amiiiiin.
      Ben de seni ve yazılarını seviyorum:)

      Sil
  4. Köfte ile harika bir ikili oluyor. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık köfte piyaz çok keyifli

    YanıtlaSil
  6. mımmmm bayılırım,köftenin yanına da pek yakışır,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Öğle yemeğimi aldım kuzum ellerine sağlık:)
    Sayfama bıraktığın güzel ve özel yorumuna çok teşekkürler
    nice senelere hep beraber:)))

    YanıtlaSil
  8. Afiyet olsun tatlım, inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. Elif,çok güzel görüküyor,çok da severim.Arkadaşım senin koca ve çoçuklar yaşıyor vallahi.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler, koca sağ olsun ne pişirsem severek yer de , kızlar hele de büyüğü yemek konusunda mız mız....

      Sil
  10. çok severimmm ellerine sağlık..şu saatte canım çekti valla....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten saat geçmiş, dur aklına uyma, teşekkürler:)

      Sil
  11. Elif'im yorum bıraktım iki gün evvel,çıkmıyor mu?Olsun bir daha bırakayım,seni seviyorum,ellerine sağlık.Trabzon'da bu piyaz meşhurdur ve her köftecinin olmazsa olmazıdır.Onlar bunun üzerine çok ince dilinmiş salatalık turşusuyla da süslerler....Minik acı yeşil biberide koyuyorlar.Öffff çok lezzetlidir piyaz.Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siboş'um çıkıyor, kumanda panelimden görüyorum ,okuyorum ama cevap yazacak zamanım olmayınca yorumlara onay vermiyorum. Onay durumunu kaldırsam, virüs tehlikesi olan yorumlar da hemen çıkıyor, o yüzden yani.
      Aslında salatalık turşusunu da piyaza denemedim , haklısın yakışır çünkü kuru börülce salatası yaptığımda koyuyorum çok güzel oluyor, teşekkürler fikir için, deneyeceğim.
      Tekrardan teşekkürler, öptüm:)

      Sil
  12. Köfte piyaz en favori menülerimden :) Ellerine sağlık. Bol zeytinyağlı ohhh :))

    YanıtlaSil
  13. Köfte ve piyaz ,muhteşem ikili.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)