23 Kasım 2012 Cuma

Örgü poşetlik


Yine örgü poşetlik, bu da saçaklı kızım oldu. Yakasına ve şapkasına dantel süsler yaptım.
Daha önce ördüğüm blogumun sayfalarında kaldı sadece, çünkü söktüm, bakıp bakıp kusurlar bulmaya başladım. Zaten birinden örnek aldığımda illa bir değişiklik yaparım. Benim ki değişik olsun diye değil de, yaparken şurasını şöyle yapsam, burasını böyle yapsam derken bir bakmışım değişmiş bile.
Ya bir de öncekine örgü poşet torbası diye başlık atmışım, poşet ne torba ne. Farkedip kendi kendime güldüm, değiştirdim başlığı:)
Güle güle kullanmak dileğiyle:)

15 yorum:

  1. Harika olmuş ellerine sağlık. Buna benzer birşey de annem bana yapmıştı. Çok kullanışlı ve pratik. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    severim ben o şirineyi. Ellerine sağlık. Çok şık olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Elif!ciğim çok tatlı olmuş arkadaşım ellerine sağlık..Sen bu gidişle KIRMIZI ŞAPKALI KIZ 'ı da yaparsın.Bir an masal kızı aklıma geldi görünce.Öptüm.

    YanıtlaSil
  5. Pembiş kız da çok güzel, saçaklı kız da çok güzel bence. Ellerine sağlık canımcım. Güle güle kullan. Canım arkadaşım, dostum, beni merak etmen beni çok duygulandırıyor. İyi ki varsın. Şimdi daha iyiyim canımcım. Çok öpüyorum seni. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel olmus arkadasim,gülle gülle kullanin.

    YanıtlaSil
  7. Canım, bir önceki de çok güzeldi ama bu gerçekten daha farklı ve güzel olmuş. Ellerine sağlık.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  8. ÇOK SEVİMLİ OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  9. Canım benim ne güzel şeyler yaratıyorsun, elin de herşeye çok yatkın. Emeklerine sağlık, iyi günlerde kullanman dileklerimle..

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,

    Üretmek gibisi yoktur. İnsan üretince ne kadar mutlu oluyor, bir üretici olarak bunu siz daha iyi bilirsiniz. Poşetlik gerçekten çok güzel, zarif ve şık olmuş. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  11. Evet çok sevimli olmuş güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş oyuncak gibi eve gelen çocuklar kesin oynar....sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Hey Allah'ım nasıl şirin :) El işlerinin yapanları yansıttığını düşünüyorum. Güzel yürek, güzel iş :) Seni de enerjini de çok seviyorum. İçimden geldi söylemek istedim :)

    YanıtlaSil
  14. bayılıyorum yapanları teprik ederim.
    lezzetli kasen sevgilerini sunar:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)