28 Şubat 2012 Salı

Günde üç kere

Teşekkürler Denizce:)

12 yorum:

  1. GERÇEKTEN EGZERSİZ OLDU .TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil
  2. Bunu ben de paylaşmıştım. Çok yararlı gerçekten. Sık sık yinelemekte yarar var. Teşekkürler paylaştığın için...

    YanıtlaSil
  3. çok haklısınızzz.bir sağa bir sola döne döne okudum:))))

    YanıtlaSil
  4. iyi geldi boynuma:))
    teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  5. İyi geldi doğrusu teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker bir fikir. Bayıldım. Sağolasın canımcım, iyi oldu gerçektende :) Bu arada dediğin şey olursa diye hemen yedekleme yapacağım. Öyle de zor geliyor ki şu wordpres bana. Ama deneyeyim bakayım aktarmayı. İnşaallah becerebilirim. Beceremezsem sana sorarım, yardım almak için. Çok öptüm canımcım. Hatırlattığın için çok sağol.

    YanıtlaSil
  7. Canım,
    harikaymış. Başımı bir o yana bir bu yana eğerken ne kadar doğru dedim. İnternet bizi esir etti. Bazen iyi diyorum ama galiba biraz fazla zaman geçiriyoruz.
    Paylaşım için teşekkürler.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)