24 Temmuz 2014 Perşembe

Elbise diktim


Seneler önce eşimin işi nedeniyle Batman'da bir kaç yıl geçirmiştik. Parça kumaşçılar vardı bu kumaşı çok ucuza oradan almıştım; ince tiril tiril bir kumaş.
O kadar çok şey diktim ki bu son kalan parçasından bir yazlık elbise çıkardım. Kumaş iyi güzel de bir kusuru var esniyor, yıkanınca toplanıyor. Yani şöyle söyleyim yakasına kol evine biye geçirirken bile esnedi .Ben de yakasını makina lastiğiyle büzdürdüm. Amaan evde pek rahat ama. Zaten başka seçenekde yok, dışarıda giyilebilecek gibi değil.
Şu bloglama işi iyide fotoğraf işi sıkıntı. İnsanı böyle kendi kendine yeni ergenler gibi ayna karşısında fotoğraf çektirtiyor.
Güle güle giymem dileğiyle :)

15 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık ve güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  2. Oh efil efil güle güle giy, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. yaz için harika bence, güle güle giy Elif'ciğim çok güzel durmuş üzerinde.

    YanıtlaSil
  4. Yeni ergen gibi kendini çekmek ha? Çok güldüm. Bizim bir iş arkadaşımız var, geç ergen aslında, ha bire selfi çekiyor, yüzüne karşı da söylüyoruz, matrak çocuk, güldürüyor bizi sağ olsun :) Elbise kumaşını kötülediğin gibi görünmüyor buradan bakınca ve senin de dediğin gibi güle güle giy. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Aynada fotoğraf çekme işi bana da pek garip geliyor..Elbise hem rahat hem güzel olmuş,güle güle giyin..

    YanıtlaSil
  6. Güle güle giy Elifciğim. Rahat olduğu resimden de belli. Resim işi bana da zor geliyor ama çare yok.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Pekte hos olmus :)) simdiden iyi bayramlar diliyorumm

    YanıtlaSil
  8. Severim ben kendi kendine fotoğraf çekeni. Ellerine sağlık. ok güzel olmuş. Benim becerikli arkadaşım.
    Bayramın ailece sağlıkla, huzurla geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. çokk maharetlisin arkadaşım elbise süperr görünüyor sağlıcakla giyesin ...sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Yeni ergen gibi ??? :D
    Elbise gayet güzel görünüyor bence :)
    Zaten şu sıcaklar dışarı çıkmaya pek müsaade etmediği için yazın ev içi kreasyonlara yönelmek en mantıklısı :))
    Kesinlikle güle güle giymen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  11. Elbisen harika, selfie'n de az sorun var, baş kısmını unutmuş çekmeyi:)) Ellerine sağlık Elifcim..

    YanıtlaSil
  12. Eliiif gözüm seni arıyor yoksun...Ses ver yaaa. Elbiseler çok güzel ve rahat modeller..Öptüm...

    YanıtlaSil
  13. Çok rahat bir elbise olmuş hem de ev şıklığında ! Ellerine sağlık, güle güle giy.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba canımmm :)

    Ellerine sağlık. Keşke ben de dikiş dikmeyi bilseydim. Çok özeniyorum. Bilmiyorum ki belki öğrenirim bu yaştan sonra. Olmaz mı ? oluurrr :))

    Çok çok öperim seni güzelim benim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)