19 Eylül 2011 Pazartesi

ŞİLE BEZİ ETEK


Bu eteğin kumaşı çoooook eski, daha doğrusu önceden çok tombiştim kendime beli lastikli bir etek almıştım. Bir süre giydim sıkılınca bıraktım ama kumaşı gerçek Şile bezi olduğu için elden çıkarmaya kıyamadım. Kızlar benim sandığı sepeti karıştırmayı pek severler .  Kumaşı çok beğendiler kendilerine bu model bir etek istediler.
·         Öncelikle 4 boy olan büzgü kısmının bir boyunu çıkartıp çift kat olarak üst kısmını yaptım. Kemer, pensler , fermuar  hop oldu.
·         Geri kalan kumaşıda alt kısma çalıştım, fotoğrafta belli değil ama etek uçları uzunlu kısalı oldu.
Canlarım güle güle giysinlerJ

11 yorum:

  1. güle güle giysinler, çok hoş olmuş, kullanılabilir hale getirmişsin, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş eline sağlık iyi günlerde giysinler :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık, sandık bekleyeceğine hazır bu model eteklerde modayken değerlenmiş işte ne güzel güle güle giysin kızlar.
    bende çok severdim annemin sandığını karıştırmayı:))

    YanıtlaSil
  4. Tam gençlere göre, çok beğendim.Ellerine sağlık Elif..

    YanıtlaSil
  5. Cok güzel olmus eline saglik,güle güle giysin kizlar,ne güzel dikis bilmek!sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Vallahi kızların senin gibi bir anneleri olduğu için çok şanslı. Güle güle giysinler emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Börekler, güllaçlar, böğürtlen reçeli, şile bezi etekler bu blogda her daim bir üretim mevcut.Blog sahibinin ismi de isimlerin en güzeli gönlü de öyle güzel.Canım beni merak da edermiş,,, ben iyiyim daha da iyi olacağım inşaallah dualarınızla.sevgiyle kal minik terazi.Öptüm seni hanene nur dolsun. tontini.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  9. hoş ve güzel. eski ve atmaya kıyamadığım kıyafetleri yenilemeyi bende çok seviyorum. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Hu hu ben geldimmm :) Özledim vallahi hamaratım benim. Çok çok öpüyorum. Sevgiler kucak dolusu.

    (harika olmuş, her zamanki gibi. Güle güle giysinler kızcağızların.Öptüm)

    YanıtlaSil
  11. kızların iyi günlerde giysin ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)