12 Ekim 2009 Pazartesi

SEMİZOTU SALATASI


Dün markete baktım hala semizotu var bu son zamanlarını değerlendirmek lazım dedim , işte salatası…

Malzemeler:*1 bağ semizotu
*1 diş sarımsak
*1 iri domates
*4-5 kaşık sızma zeytinyağı
*½ limon suyu
*tuz
*pul biber (isteğe bağlı)

Yapılışı:
*Semizotlarını yıkadım .Yapraklarını saplarından ayırıp sularını süzdürdüm.
*Domateslerin kabuklarını soyup küp küp doğradım.
*Sarımsağı tuzla ezip, zeytinyağı, limonsuyu ve birazcık pul biberle karıştırıp sos hazırladım.
*Kayık tabağa semizotlarını üzerine domatesleri yerleştirdim.
*Sosunu da döküp servise hazırladım.

Taşsın dökülmesin, ardı kesilmesin , yarasın:)

5 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım,afiyet şeker olsun.
    Sevgiler arkadaşım,mutlu ve bol kahkahalı bir hafta dilerim canım.

    YanıtlaSil
  2. bu benim en sevdiğim salataaa ahh bir de semizotunu az yağda kavurupta sarımsaklı yoğurtlu yapacaksın yeme de yanında yat. ben otçul yaşamım et sevmiyorum bu yüzden salatalar benim en sevdiğim şeyler.

    YanıtlaSil
  3. cat ne güzel yazmış:)) bunun üstüne hakkaten sarımsaklı yoğurtla sos hazırlarsan değişik bir lezzet olur gibi sanki..ama böyle de enfes..eline sağlık Elifcim...

    YanıtlaSil
  4. CAT VE AYTAÇ O DA FARKLI BİR TARİF OLARAK ARŞİVDE DEMLENİYOR.SEVGİLER:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)